Followers

President

zaterdag 6 november 2010

Hatonn Bevestigt dat er een Massale Onthulling plaatsvond boven New York City op 13 oktober 2010


Steve Beckow October 16, 2010 at 4:04 pm




Ik heb bevestigd gekregen van Commandant Hatonn dat er een Massale Onthulling plaatsvond in New York City op 13 oktober 2010.

Commandant Hatonn is Bevelvoerder Multidimensionale Communicatie voor de verzamelde ruimtevloot die ons zal assisteren bij het herstel van de planeet, waarbij zij een overvloedprogramma introduceren en ons voorbereiden op Ascentie.

Gisteren schreef ik Suzy Ward, die haar hoog geëvolueerde zoon, Matthew Ward, channelt, evenals Hatonn, Ashtar en anderen.

Ik vroeg Suzy of zij Matthew wilde vragen of de objecten die gezien werden in New York ballonnen waren of niet. Ik ben bang dat ik mijn vraag niet helemaal duidelijk stelde, dus Suzy reageerde dat noch Matthew noch Hatonn konden bevestigen of ontkennen dat de objecten die gezien werden ballonnen waren.

Ik vroeg niet of het ruimteschepen waren (dom van mij.)

Suzy zei ook:
"Zij zeiden dat schepen om onze wereld zich zichtbaar maken op verschillende tijden en dat dit zal doorgaan met steeds grotere frequentie, allemaal onderdeel zijnde van de opgevoerde activiteit die zal resulteren in officiële erkenning." (1)

Vandaag schreef ik Suzy terug, met de staart tussen de benen, en vroeg haar nogmaals aan Matthew en Hatonn te vragen of het ruimteschepen waren. Hatonn reageerde:
"Steve, hier spreekt Hatonn. Jij bent zeer nauwgezet in het presenteren van juiste informatie – dank je. Wij hebben meer gezonde stemmen als die van jou nodig om de pure onzin die circuleert te compenseren. Ja, natuurlijk waren er schepen boven New York City die dag. Wij lieten ons daar zien en op vele andere plaatsen over de Aarde. Zoals Suzy eerder aan jou schreef, is dit onderdeel van het opvoeren van de activiteit om het tijdstip te versnellen waarop wij officieel erkend worden." (2)

Dus dat is het. Bevestiging van de onthulling van zeer betrouwbare bronnen.

Voor nieuwe lezers: ik zie Suzy, Matthew and Hatonn als de allerbeste onder de bronnen, samen met Mike Quinsey’s SaLuSa, Atmos, Ag-Agria, Diane en Ker-On, en John Smallman's Saul.

Over Matthew en Suzy Ward, heeft Ashtar, commandant van de Galactische Federatie vloot, die op zich maar één van de vloten is die hier vandaag de dag zijn, gezegd:
"Ik wil jullie vertellen waarom jullie de informatie kunnen vertrouwen die wij via Suzy Ward uitsturen. Wij kennen Matthew [Ward] – alle hoog geëvolueerde wezens in dit universum kennen deze ziel – en zijn ziel en die van zijn moeder vibreren op dezelfde hoge frequentie, daar waar alleen waarheid wordt uitgewisseld tussen wezens waar zij ook maar zijn, en zij is bij ons bekend als een ongeëvenaard duidelijke ontvanger." (3)

Ik ben een lichtwerker, niet een wetenschappelijk UFOloog. De wetenschappers samen met de sceptici en veel van de algemene bevolking zullen mijn bronnen niet waarderen. Maar ik waardeer informatie die komt van Matthew, Hatonn, Ashtar, SaLuSa en Saul als zijnde hoogst betrouwbaar. Ik geef er werkelijk niets om wat de wetenschappers of sceptici hierover zeggen.

Dus dat is het. Hatonn heeft de massale onthulling boven New York City bevestigd.

Voetnoten
(1) Suzy Ward aan Steve Beckow, 15 oktober 2010.
(2) Suzy Ward aan Steve Beckow, 16 oktober 2010.
(3) Suzy Ward aan Steve Beckow, 3 augustus 2009.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

PRG







Instructions HERE




invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/



Aartsengel Michaël over NESARA, bestrijden van de Cabal/kliek, en Ascentie


Een gesprek in 3 delen tussen Aartsengel Michaël en Steve Beckow op 3 oktober 2011.

Deel 1         -         Deel 2         -         Deel 3